Klachtenregeling

We vinden het belangrijk dat jullie je gehoord en begrepen voelen tijdens onze begeleiding. Van te voren kan je nooit voorspellen hoe een zwangerschap en bevalling verloopt, maar het is belangrijk dat jullie er met een goed gevoel op terug kijken.

Meer informatie

Meer over de klachtenregeling

We doen er alles aan om je de beste zorg te geven en dat jij je prettig voelt bij ons en ons handelen. Mocht het toch voorkomen dat dit niet het geval is, dan willen we je vragen dit zo snel mogelijk bij ons kenbaar te maken.

Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten. Je kan hiervoor altijd bij ons terecht. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg

Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.  Meer informatie kan je op hun site vinden.

Hier vind je een folder met meer informatie. Daarnaast vind je op de site van de KNOV (beroepsvereniging) meer informatie.

Maak via het onderstaande formulier jouw klacht bij ons kenbaar.

14 + 13 =